Think....Feel...and...see.....

Wednesday, November 25, 2009

Titipan Istimewa buat Senior



Assalamualaikum...
Salam 1 Malaysia..


Masa berlalu begitu pantas. Pejam celik pejam celik 4 tahun dah berlalu sekelip mata. Meskipun pertemuan dan perkenalan kita selama hampir 2 tahun setengah ini terlalu singkat, namun kami selaku adik2 senior kalian amat berbangga mempunyai senior seperti anda semua yang sememangnya terkenal dengan semangat juang yang tinggi..

Jutaan terima kasih ditujukan khas untuk semua senior OUM khasnya Abg Akmal ( mantan YDP dan Pengerusi Psatuan Kompang yang amat dan sangat dhormati ) Abg Musa ( mantan NYDP/Dato' dan bakal2 lecturer )dan semuanya atas segala tunjuk ajar, sentuhan motivasi dan sapaan semangat juang yang telah dikongsi selama ini...






Andai kami pernah terkasar bicara, terlanjur kata, tersalah tingkah selama ini, setinggi huluran kemaafan dari kalbu yang paling dalam kami pohon dari anda semua..

Teruskan memyokong adik2 junior selepas ini, dan teruskan perjuangan anda sekalian selagi hayat dikandung badan..Jadilanlah kerjaya sebagai satu ibadah yang amat tinggi nilainya..

Selamat 'posting', selamat menjadi pengajar dan selamat mengajar..Walau ke mana sekalipun 'terhumban' ( terhumban?..hehe..), ingat2lah kami di sini, kenang2lah IPGM Kampus Keningau ni yer.. Ada masa lawat2 lah kami..Ada gaji, belanja2lah kami..heheh..

Untuk itu, dua rangkap pantun dititipkan khas untuk semua abg dan kakak senior OUM yang tersayang.. ( heheh..serius nih..)

Ikan keli ikan haruan
Menjadi santapan si puteri raja,
Kenanglah kami dalam ingatan,
Iringilah kami bersama doa..

Tanam bakau di pinggir paya,
Benih disemai di pinggir kali,
Meskipun sudah jauh di mata,
Namun kan tetap dekat di hati..


Keep up the good work and till we meet again someday,somewhere, somehow..We gonna miss u all as our best senior ever all..

0 comments: